Porządek obrad
				
                a) 
                stwierdzenie prawomocności obrad,
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                przyjęcie protokołu VIII Sesji Rady Miejskiej z dnia 24 października 2024r.,
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                przyjęcie protokołu IX Sesji Rady Miejskiej z dnia 5 listopada 2024r.
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                przyjęcie porządku obrad
           	 
                                        
                             
				
                e) 
                wybór sekretarza obrad
           	 
                                        
                             
                
                2. 
                
Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości lub części nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – druk nr 1
            
                    
         
                
                3. 
                
Projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę wymiaru podatku rolnego na 2025 rok – druk nr 2
            
                    
         
                
                4. 
                
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości – druk nr 3
            
                    
         
                
                5. 
                
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek podatku od środków transportowych – druk nr 4
            
                    
         
                
                6. 
                
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania – druk nr 5
            
                    
         
                
                7. 
                
Projekt uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych (niebędących jednostkami organizacyjnymi Miasta i Gminy Skępe) dla osób, których gminą właściwą miejscowo jest Miasto i Gmina Skępe – druk nr 6
            
                    
         
                
                8. 
                
Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LXII/460/2024 Rady Miejskiej w Skępem z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe – druk nr 7
            
                    
         
                
                9. 
                
Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – druk nr 8
            
                    
         
                
                10. 
                Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Skępe na rok 2024- druk nr 9
            
                    
         
                
                11. 
                Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Skępe na lata 2024-2026 – druk nr 10
            
                    
         
                
                12. 
                Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Skępe do roku 2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji – druk nr 11
            
                    
         
                
                13. 
                
Przedstawienie informacji o pracy Burmistrza w okresie między sesjami Rady
            
                    
         
                
                14. 
                
Wolne wnioski i informacje