« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne

a) stwierdzenie prawomocności obrad,

e) wybór sekretarza obrad

2. Projekt uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości lub części nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – druk nr 1

3. Projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta stanowiącej podstawę wymiaru podatku rolnego na 2025 rok – druk nr 2

6. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania – druk nr 5

7. Projekt uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach treningowych lub wspomaganych (niebędących jednostkami organizacyjnymi Miasta i Gminy Skępe) dla osób, których gminą właściwą miejscowo jest Miasto i Gmina Skępe – druk nr 6

8. Projekt uchwały w sprawie uchylenia uchwały Nr LXII/460/2024 Rady Miejskiej w Skępem z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie ustalenia ryczałtowej stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe – druk nr 7

9. Projekt uchwały w sprawie terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy – druk nr 8

11. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Skępe na lata 2024-2026 – druk nr 10

12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Miasta i Gminy Skępe do roku 2030 oraz określenia szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu strategii, w tym trybu konsultacji – druk nr 11

13. Przedstawienie informacji o pracy Burmistrza w okresie między sesjami Rady

14. Wolne wnioski i informacje

15. Zakończenie

« Powrót do strony głównej