Sesję otworzył Przewodniczący Rady, witając Burmistrza, Sekretarza, Radców Prawnych, Skarbnika, pracowników Miasta i Gminy oraz Radnych.
Rada przegłosowała porządek obrad, przyjmując go jednogłośnie (13 głosów za). Wybrano Panią Wice do roli sekretarza obrad.
Pani Skarbnik przedstawiła projekt uchwały, wskazując na zmiany w planie dochodów i wydatków związane z przesunięciem terminów realizacji inwestycji. Rada jednogłośnie przyjęła uchwałę (13 głosów za).
Pani Skarbnik omówiła konieczność urealnienia prognozy finansowej. Uchwała została przyjęta jednogłośnie (13 głosów za).
Pani Justyna Bujałkowska przedstawiła projekt, który ma na celu ułatwienie sprzedaży bezpośredniej produktów rolnych. Uchwała została przyjęta jednogłośnie (13 głosów za).
Pani Sekretarz wyjaśniła, że uchwała jest wynikiem rezygnacji inkasenta. Uchwała została przyjęta jednogłośnie (13 głosów za).
Pani Przewodnicząca Komisji przedstawiła analizę petycji, która została uznana za niezasługującą na uwzględnienie. Uchwała została przyjęta jednogłośnie (13 głosów za).
Pani Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przedstawiła sprawozdanie za 2024 rok. Uchwała została przyjęta jednogłośnie (13 głosów za).
Wszystkie uchwały dotyczące planów pracy Komisji na 2025 rok zostały przegłosowane i przyjęte jednogłośnie (13 głosów za).
Burmistrz przedstawił działania podejmowane od ostatniej sesji, w tym prace porządkowe, remonty oraz działania w zakresie inwestycji. Zaznaczył również, że wszystkie uchwały podjęte na ostatniej sesji weszły w życie.
Radni poruszyli różne tematy, w tym kwestie dróg, oświetlenia, wywozu nieczystości oraz potrzeb mieszkańców. Burmistrz odpowiedział na pytania i zapewnił o podjęciu działań w omawianych kwestiach.
Przewodniczący Rady zamknął sesję, dziękując wszystkim za uczestnictwo.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.