Porządek obrad
				
                a) 
                stwierdzenie prawomocności obrad
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                przyjęcie protokołu IV Sesji Rady Miejskiej z dnia 25 czerwca 2024 r.
           	 
                                        
                             
				
                c) 
                przyjęcie porządku obrad
           	 
                                        
                             
				
                d) 
                wybór sekretarza obrad
           	 
                                        
                             
                
                2. 
                
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Skępe na 2024 rok – druk nr 1
            
                    
         
                
                3. 
                
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Skępem– druk nr 2
            
                    
         
                
                4. 
                
Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie poboru w drodze inkasa podatku od nieruchomości, podatku leśnego, podatku rolnego, opłaty od posiadania psów od osób fizycznych oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso – druk nr 3
            
                    
         
                
                5. 
                Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Miasta i Gminy Skępe- druk nr 4
            
                    
         
                
                6. 
                Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywlinoprawny przypadających MiG Skępe i jej jednostka podległym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazanie organu uprawnionego do udzielania tych ulg - druk nr 5 
            
                    
         
                
                7. 
                
Przedstawienie informacji o pracy Burmistrza w okresie między sesjami Rady
            
                    
         
                
                8. 
                
Wolne wnioski i informacje